Elitar Club of Sun Defense
Eco-s.d.
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna
»
Info o postaciach
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ECO S.D. - ELITAR CLUB OF SUN DEFENSE
----------------
Historia
Cele:
Członkowie
Komisja Rekrutacyjna
Regulamin
DIABLO 2
----------------
Info o grze.
Info o postaciach
Miejsca, Miasta, Akty
Przedmioty
Warto wiedzieć
----------------
Servery
Nicki- czas się bać
Duels and Trade
Inne
----------------
Rozmowy w toku
Inne gry i rodzaje rozrywek
Śmietniczek
Obszar wewnętrzny klanu
----------------
Wśród członków
Sprawy organizacyjne klanu
Spotkania
Ważne!
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tazman
Wysłany: Czw 8:02, 13 Kwi 2006
Temat postu: Barbarzyńca
BARBARZYŃCA
Powiadają, że kiedy świat był jeszcze bardzo młody, plemiona z Północnych Stepów obarczono świętym zadaniem. Gdzieś w głębi wielkiej góry zwanej Arreat leży źródło wielkiej mocy, kluczowe dla istnienia całej ludzkości. Plemiona Barbarzyńców służą jako strażnicy tego skarbu, a przestrzeganie tego świętego obowiązku ukształtowało ich drogę życia. Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycjami naród nazywa samych siebie "Dziećmi Bul-Kathosa", potężnego, starożytnego króla. Aby skuteczniej chronić swe ziemie przed najazdami obcych, przyjęli oni koczowniczy tryb życia, cały czas przemieszczając się w granicach Stepów i utrzymując jedynie kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego, nie korzystają z magii ani żadnych skomplikowanych technik, gdyż uważają, że mogłoby to osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat.
Ten przesiąknięty tajemnicami i tradycjami naród nazywa samych siebie "Dziećmi Bul-Kathosa", potężnego, starożytnego króla. Aby skuteczniej chronić swe ziemie przed najazdami obcych, przyjęli oni koczowniczy tryb życia, cały czas przemieszczając się w granicach Stepów i utrzymując jedynie kilka stałych siedzib. Odizolowawszy się od świata zewnętrznego, nie korzystają z magii ani żadnych skomplikowanych technik, gdyż uważają, że mogłoby to osłabić determinację budowaną przez tak wiele lat.
Dzieci Bul-Kathosa nauczyły się żyć w zgodzie z naturą i ujarzmiać jej pierwotne siły. Z tego właśnie powodu, w połączeniu z wolnością od pułapek obcych krain, w Zachodnich Królestwach nazywa się ich "Barbarzyńcami". Epitet ten zaprzecza jednak bogatej kulturze i duchowej historii tego narodu. Nieliczni ludzie handlują z tym interesującym narodem, lecz tylko przy granicach ich ziem. Nikomu bowiem nie wolno wtargnąć na obszary otaczające Górę Arreat, a wojownicy z plemion północy szybko rozprawiają się z intruzami. Każda próba podboju spotkała się z zawziętym i skutecznym oporem.
Zapiski na temat jednej z bitew mówią o hordzie Barbarzyńców, która pojawiła się dosłownie znikąd. Wyjący koczownicy rzucili się na najeźdźców niczym górski wicher. Na ich ciałach widniały tajemnicze wzory. Połowa armii intruzów rzuciła broń i uciekła, reszta natomiast doświadczyła zaciekłości ludzi Północy. Żaden z zaprawionych w bojach intruzów nie spotkał się dotąd z taką zawziętością. Nikt nie prosił o łaskę i nikt nie brał jeńców, ale gdy rogi najeźdźców zagrały sygnał do odwrotu, nikt ich nie ścigał... przynajmniej nikt, kogo można by zauważyć.
Co ciekawe, gdy rozeszły się wieści o powrocie Diablo, widziano niewielkie grupy Barbarzyńców wędrujące przez krainy poza granicami Stepów. Szykowali się oni do wojny i poszukiwali świeżych informacji na temat Mrocznej Trójcy.
Atrybuty początkowe:
Siła (Strength): 30
Zręczność (Dexterity): 20
Żywotność (Vitality): 25
Energia (Energy): 10
Mana (Mana): 10
Życie (Life): 55
Wytrzymałość (Stamina): 92
Bonus co poziom: +2 Życie, +1 Mana, +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność= +4 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +1 Mana
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin