Elitar Club of Sun Defense
Eco-s.d.
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna
»
Info o postaciach
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ECO S.D. - ELITAR CLUB OF SUN DEFENSE
----------------
Historia
Cele:
Członkowie
Komisja Rekrutacyjna
Regulamin
DIABLO 2
----------------
Info o grze.
Info o postaciach
Miejsca, Miasta, Akty
Przedmioty
Warto wiedzieć
----------------
Servery
Nicki- czas się bać
Duels and Trade
Inne
----------------
Rozmowy w toku
Inne gry i rodzaje rozrywek
Śmietniczek
Obszar wewnętrzny klanu
----------------
Wśród członków
Sprawy organizacyjne klanu
Spotkania
Ważne!
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tazman
Wysłany: Czw 8:10, 13 Kwi 2006
Temat postu: Palladyn
PALADYN
W połowie dwunastego wieku, po tym jak Kościół Zakarum osiągnął znaczącą pozycję na Wschodzie, zadecydowano o rozpowszechnieniu wizji Akarata na cały świat. Miało to odkupić masy ludności. W tym celu Kościół wybrał najbardziej charyzmatycznych i religijnych kapłanów. Wysłał ich w misji nawrócenia narodów Zachodu.
Niestety, Kościół nie przygotował tych ludzi do trudów podróży i niebezpieczeństw świata. Kapłani, którzy przeżyli, opowiadali historie o surowej pogodzie, brakach zapasów i napaściach bandytów, a nawet o spotkaniach ze straszliwymi potworami. Aby zapewnić powodzenie przyszłych misji, Kościół rozpoczął szkolenie świętych wojowników, Paladynów, którzy mieli chronić misjonarzy. Ci Obrońcy Słowa okazali się bardziej skuteczni w nawracaniu niż kapłani, których pierwotnie mieli jedynie chronić. Dzielne czyny, wspaniała broń i sprawność bojowa były bardziej przekonujące niż słowa potępienia wygłaszane przez cichych mnichów. Po zaniesieniu Słowa do wszystkich głównych miast Zachodu, Obrońcy zniknęli z publicznego widoku.
Kilkadziesiąt lat później znów wezwano Paladynów do czynnej służby. U szczytu Czasu Kłopotów Kościół zarządził drugą kampanię nawracania. Jednak tym razem nieprzekonywalni zostali uznani zazłych. Inkwizycja Zakarum rozszerzyła się po świecie w tempie nawałnicy, druzgocząc wszystkich podejrzanych o opętanie przez demony lub zepsucie. Krucjatę tę prowadziło nowe pokolenie Paladynów, znanych jako Ręka Zakarum. Ci rycerze prawości przetoczyli się przez krainy, wymazując każdy znaleziony ślad demonicznego zepsucia.
W trakcie tej krwawej krucjaty w szeregach Paladynów Zakarum wybuchł bunt. Buntownicy potępili metody Inkwizycji i okłosili, że nowy Zakon Paladynów powinien bronić niewinnych. Stwierdzili też, że zepsucie, z którym walczyli, było zaledwie dowodem porażki ich poprzedników. Postanowili walczyć z prawdziwym źródłem nieprawości, Mroczną Trójcą - Diablo, Baalem i Mefistem. I tak zbuntowani Paladyni porzucili braci z Zakarum i udali się na Zachód.
Atrybuty początkowe:
Siła (Strength): 20
Zręczność (Dexterity): 25
Żywotność (Vitality): 20
Energia (Energy): 15
Mana (Mana): 15
Życie (Life): 55
Wytrzymałość (Stamina): 89
Bonus co poziom: +1.5 Życie, +2 Mana +1 Wytrzymałość
Bonus za atrybuty: 1 Żywotność=+3 Życie i +1 Wytrzymałość, 1 Energia= +1.5 Mana
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin