Elitar Club of Sun Defense
Eco-s.d.
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna
»
Miejsca, Miasta, Akty
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ECO S.D. - ELITAR CLUB OF SUN DEFENSE
----------------
Historia
Cele:
Członkowie
Komisja Rekrutacyjna
Regulamin
DIABLO 2
----------------
Info o grze.
Info o postaciach
Miejsca, Miasta, Akty
Przedmioty
Warto wiedzieć
----------------
Servery
Nicki- czas się bać
Duels and Trade
Inne
----------------
Rozmowy w toku
Inne gry i rodzaje rozrywek
Śmietniczek
Obszar wewnętrzny klanu
----------------
Wśród członków
Sprawy organizacyjne klanu
Spotkania
Ważne!
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tazman
Wysłany: Czw 8:14, 13 Kwi 2006
Temat postu: I AKT- OBOZOWISKO ŁOTRZYC
OBOZOWISKO ŁOTRZYC:
Akt I rozpoczynamy w Obozowisku Łotrzyc (Rogues Encampment) Obóz ten nie jest duży, co zresztą widać na screenie obok. Jedynie tu nasz bohater może czuć się całkowicie bezpiecznie. Opuszczając drewniane mury obozu, narażasz się na ataki ze strony graczy i samych potworów. Ale o przechadzce po za miasta będzie mowa później. Na razie skupmy się na samym "mieście". Rozpoczynamy grę przy naszej skrzyni, w której możemy gromadzić znalezione podczas gry przedmioty i nadmiar pieniędzy, co w moim przypadku się rzadko zdarza. W prawym górnym rogu miasta możemy spotkać Akarę ( więcej informacji o NPC w dziale NPC ). U niej kupimy butelki różnego rodzaju, scrolle, księgi, przedmioty ( specyficzne dla klas postaci np. laski, różdżki, berła ). Także po powrocie z walki Akara za darmo uleczy naszą postać. Po środku obozu stoi Deckard Cain ( oczywiście jeśli został uwolniony z Tristram ), a także Kashya. U Caina możemy identyfikować przedmioty za darmo. Płacić musimy jedynie wtedy, gdy gramy w multi-player z osobą, która uratowała już Caina, a my tego nie zrobiliśmy. Kashya wynajmuje nam swoje Łotrzyce, warunkiem jest zabicie Krwawej Orlicy ( Blood Raven ). W lewym górnym rogu znajdziemy kuźnię Charsi. U niej możemy naprawiać przedmioty, kupować nowe lub nasycać przedmioty ( mniodzio!! ). Niżej swoją skromną siedzibę ma Gheed, który prowadzi hazard jak i sprzedaż przedmiotów. Wchodząc na punkt nawigacyjny [pn] (waypoint) wyświetla nam się lista dostępnych punktów w całym akcie. Te miejsca, do których już dotarliśmy są podświetlone, reszta nie. Jeśli chcemy gdzieś się udać klikamy na nazwie miejsca. Po chwili jesteśmy na miejscu. Dzięki [pn] możemy szybko i sprawnie poruszać się po całej grze.
Spis lokacji w Akcie I:
KRWAWE WRZOZOWISKO ( BLOOD MOOR )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Siedlisko Zła ( Den of Evil )
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Siedlisko Zła / Jaskinie ( jeśli zadanie I zostało wykonane )
ZIMNA RÓWNINA ( COLD PLAINS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Jaskinie ( 2 poziomy )
CMENTARZ ( BURIAL GROUNDS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Krwawa Orlica
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Krypta, Mauzoleum
KAMIENNE POLE ( STONY FIELD )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Cairn Stones - Tower Tome
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Podziemny Tunel
TRISTRAM
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Deckard Cain
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
PODZIEMY TUNEL ( UNDERGROUND PASSAGE )
Poziomy: 2
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
MROCZNA KNIEJA ( DARK WOOD )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Drzewo Inifusa
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
CZARNE MOCZARY ( BLACK MARSH )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Zapomniana Wieża ( 5 poziomów )
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Dziura ( 2 poziomy )
WYŻYNA TAMOE ( TAMOE HIGHLAND )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Otchłań ( 2 poziomy )
KLASZTORNA BRAMA ( MONASTERY GATE )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
ZEWNĘTRZNY KLASZTOR ( OUTER CLOISTER )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
KOSZARY ( BARRACKS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Malus Horadrimów
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
WIĘZIENIE ( JAIL )
Poziomy: 3
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak ( na poziomie 1 )
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
WEWNĘTRZNY KLASZTOR ( INNER CLOISTER )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
KATEDRA ( CATHEDRAL )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
KATAKUMBY ( CATHACOMBS )
Poziomy: 4
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Andariel ( na poziomie 4 )
Punkt Nawigacyjny: Tak ( na poziomie 2 )
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin