Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna Elitar Club of Sun Defense
Eco-s.d.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
I AKT- OBOZOWISKO ŁOTRZYC

 
Odpowiedz do tematu    Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna » Miejsca, Miasta, Akty Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
I AKT- OBOZOWISKO ŁOTRZYC
Autor Wiadomość
Tazman
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Post I AKT- OBOZOWISKO ŁOTRZYC
OBOZOWISKO ŁOTRZYC:



Akt I rozpoczynamy w Obozowisku Łotrzyc (Rogues Encampment) Obóz ten nie jest duży, co zresztą widać na screenie obok. Jedynie tu nasz bohater może czuć się całkowicie bezpiecznie. Opuszczając drewniane mury obozu, narażasz się na ataki ze strony graczy i samych potworów. Ale o przechadzce po za miasta będzie mowa później. Na razie skupmy się na samym "mieście". Rozpoczynamy grę przy naszej skrzyni, w której możemy gromadzić znalezione podczas gry przedmioty i nadmiar pieniędzy, co w moim przypadku się rzadko zdarza. W prawym górnym rogu miasta możemy spotkać Akarę ( więcej informacji o NPC w dziale NPC ). U niej kupimy butelki różnego rodzaju, scrolle, księgi, przedmioty ( specyficzne dla klas postaci np. laski, różdżki, berła ). Także po powrocie z walki Akara za darmo uleczy naszą postać. Po środku obozu stoi Deckard Cain ( oczywiście jeśli został uwolniony z Tristram ), a także Kashya. U Caina możemy identyfikować przedmioty za darmo. Płacić musimy jedynie wtedy, gdy gramy w multi-player z osobą, która uratowała już Caina, a my tego nie zrobiliśmy. Kashya wynajmuje nam swoje Łotrzyce, warunkiem jest zabicie Krwawej Orlicy ( Blood Raven ). W lewym górnym rogu znajdziemy kuźnię Charsi. U niej możemy naprawiać przedmioty, kupować nowe lub nasycać przedmioty ( mniodzio!! ). Niżej swoją skromną siedzibę ma Gheed, który prowadzi hazard jak i sprzedaż przedmiotów. Wchodząc na punkt nawigacyjny [pn] (waypoint) wyświetla nam się lista dostępnych punktów w całym akcie. Te miejsca, do których już dotarliśmy są podświetlone, reszta nie. Jeśli chcemy gdzieś się udać klikamy na nazwie miejsca. Po chwili jesteśmy na miejscu. Dzięki [pn] możemy szybko i sprawnie poruszać się po całej grze.
Spis lokacji w Akcie I:

KRWAWE WRZOZOWISKO ( BLOOD MOOR )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Siedlisko Zła ( Den of Evil )
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Siedlisko Zła / Jaskinie ( jeśli zadanie I zostało wykonane )


ZIMNA RÓWNINA ( COLD PLAINS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Jaskinie ( 2 poziomy )

CMENTARZ ( BURIAL GROUNDS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Krwawa Orlica
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Krypta, Mauzoleum



KAMIENNE POLE ( STONY FIELD )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Cairn Stones - Tower Tome
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Podziemny Tunel


TRISTRAM
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Deckard Cain
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak



PODZIEMY TUNEL ( UNDERGROUND PASSAGE )
Poziomy: 2
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


MROCZNA KNIEJA ( DARK WOOD )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Drzewo Inifusa
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


CZARNE MOCZARY ( BLACK MARSH )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Zapomniana Wieża ( 5 poziomów )
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Dziura ( 2 poziomy )


WYŻYNA TAMOE ( TAMOE HIGHLAND )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Otchłań ( 2 poziomy )


KLASZTORNA BRAMA ( MONASTERY GATE )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


ZEWNĘTRZNY KLASZTOR ( OUTER CLOISTER )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


KOSZARY ( BARRACKS )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Malus Horadrimów
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


WIĘZIENIE ( JAIL )
Poziomy: 3
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak ( na poziomie 1 )
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


WEWNĘTRZNY KLASZTOR ( INNER CLOISTER )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Tak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


KATEDRA ( CATHEDRAL )
Poziomy: Brak
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Brak
Punkt Nawigacyjny: Brak
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


KATAKUMBY ( CATHACOMBS )
Poziomy: 4
Potwory i Miejsca związane z Zadaniami: Andariel ( na poziomie 4 )
Punkt Nawigacyjny: Tak ( na poziomie 2 )
Jaskinie/dodatkowe miejsca: Brak


Post został pochwalony 0 razy
Czw 8:14, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Elitar Club of Sun Defense Strona Główna » Miejsca, Miasta, Akty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin